Za Stanovnikom odlična sezona

Objavljeno : 30.12.2010 15:13:07
Buenos Aires - Kljub temu, da Miran Stanovnik ni uspel končati relija Dakar 2010 je za njim sijajno leto. Na reliju Puščavski izziv, ki je potekal v Združenih Arabskih Emiratih je osvojil 6. mesto.
Leto velikih pričakovanj se je zanj pričelo bolj klavrno. Že v tretji etapi najtežjega vzdržljivostnega relija na svetu, Dakar 2010, je staknil hudo poškodbo prstanca. Kljub odprtemu zlomu se je uspel privleči do cilja etape kjer so ga oskrbeli zdravniki. Slednji so mu prepovedali nadaljevanje dirke s katere je Stanovnik odstopil pred pričetkom 4. etape. Sledil je povratek v domovino ter takojšnja operacija v ljubljanskem Kliničnem centru.



Časa za rehabilitacijo je bilo premalo. Že v pričetku marca je odpotoval v Maroko na rekreativni reli Tuareg na katerem je slavil nekaj etapnih zmag, a je zaradi napake sodnikov prejel 4 ure kazni. Sanj o skupni zmagi je bilo konec. ''Zame se je reli končal zelo uspešno. Vrnil sem se po poškodbi in oddirkal zelo hitro dirko brez ene same poškodbe motorja ali sebe. Mogoče tudi zato, ker je tik pred menoj dirka v Abu Dhabiju, ki pa šteje za svetovni pokal. Sicer sem se spet zapletel v organizatorjevo mrežo "posebnih" pravil s prostovoljci, ki na progi včasih podležejo pritiskom dirke obenem pa slepo sledijo navodilom direktorja. Vse to je že pozabljeno saj se je z zadnjo 2 km dolgo hitrostno preizkušnjo v Španskem Mojacarju dirka zaključila s prijetnim druženjem, ki sem ga moral hitro zapustiti zaradi odhoda na že omenjeno dirko v Abu Dhabi. S Tuarega so mi ostali prelepi spomini na hitre vožnje in atraktivne borbe s sotekmovalci, ki niso ušle tudi skrbnim snemalcem nemške športne TV mreže DSF. Slednja ima pri oddaji "Top speed" skoraj 100 milijonov gledalcev in sem bil deležen primerne minutaže tudi v posebnem delu te oddaje,'' je takrat povedal Stanovnik.



Sledil je odhod na reli Puščavski izziv. Slednji je kot prvi reli iztekajoče se sezone štel za svetovno prvenstvo. Stanovnik je reli na katerem je slavil Marc Coma končal na 6. mestu. ''Ne vem, če sem že kdaj tako dobro dirkal. Praktično brez napake in ves čas na polno. Še posebno sem vesel, ker sem ves čas vozil z omrtvičenimi prsti leve roke in močnimi bolečinami v zapestju. A dokazal sem si, da se lahko kosam z najboljšimi in tudi dve desetletji mlajšimi tekmeci. To je velika vzpodbuda za naprej! Obenem pa sem vesel, da sem reli končal s celimi kostmi, saj si je prav danes eden od tekmecev zlomil nogo. Pri takšnem tempu, kot ga je za dober rezultat letos zahtevala zelo močna konkurenca, ni to nič čudnega,'' je meseca marca v cilju relija Puščavski izziv dejal Stanovnik.



Za Stanovnikom je vsekakor odlična sezona. Kako bo pričel leto 2011 pa bomo videli v prvih treh tednih januarja, ko bo Stanovnik že 14-ič v svoji karieri nastopil na Dakarju. Spomladi je tudi sodeloval pri razvoju KTM-ovega 450 kubičnega motorja. V Tuniziji je preživel teden dni in z motorjem podobnim temu s katerim bo nastopil na prihajajočem Dakarju, prevozil skoraj 10.000 kilometrov.